Guna Property Untuk Cover Monthly Expenses

Posted by Mohd Rashidi at Monday, March 31, 2014
Bismillah...
Assalamualaikum..

Izinkan puan cinet nk bercakap pasal property untuk entry kali ini ya...apa yg boleh dikongsi x sikit...kita kongsi banyak ok? *wink-wink*

Sedikit amaran x berasa keras! Aku bukan pakar dalam bidang ni..mahupun master yang telah berjaya mempunyai property bersepah-sepah di sana sini..aku hanyalah rakyat biasa yang baru nak bertatih untuk ke arah yang sama..cuba untuk mengikut cara yang sama cuma mungkin gaya yang berbeza...cewahh...intro x hengatt..bajett sungguh bunyi...he he

Kalau ada yang mahu bertukar-tukar pandangan kecik tapak tangan lapangan terbang aku sediakan..yg nak mnta pandangan atau sifu-sifu yang nak share experience..aku mmg buka seluas lautan...dgn ilmu dpt membina masyarakat...semua perlukan ilmu...hatta nak buat air kopi yang sedap juga perlukan ilmu...inikan bab-bab yang complicated cenggini kan..

Itulah topik kali ini..ok baru nak masuk topik...tp jgn risau x lengthy pun..sbb baru nak bermula..next entry br masuk kisah sebenar ok..itulah target aku..aku x target tinggi sbb aku pun sedar diri...

*akuuuuuu sedar diri iniii...akuuu hanyalah insan biasaaa...tapi akuuu punyaa harga dirii....* lagu ape ni cer teka?*

Aku always think life is so hard for others...aku ni kira bertuah dpt hidup sederhana yang mungkin di bumi Malaysia ni..Jom chase the dream together-gether...shall we?

xmampu terbang seperti helang...terbanglah seperti kupu-kupu
keep fly but yet still cute...=) 

half kepak lg ondewayy...then we can fly together...*sekolah dlu mesti slalu fly kan*wink*

0 new comments:

Say a Buzz!

Tinggalkan jejak anda untuk saya menjejaki anda semula ;D
Anda mestilah menjadi member kepada blog ini untuk meninggalkan sebarang comment ya! mudah sahaja ;)

Copy link di bawah & tukar your-blog-name dengan link blog anda.

<a href="http://www.your-blog-name.com/feeds/posts/default">blog name</a>

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

cinet Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea