[Penapis air by NESH] Terjebak di Perfect Livin'2014

Posted by shidasanmil at Friday, April 11, 2014
Sekarang kan Syabas tengah buat planned shutdown.
suka ke x gilir-gilirlah kita kena catu air. yang x amek number pn kne gak. *tetiba*

naseb rumah ibu kt kajang. xde air aku ngan husband lari ke kajang. obvious x time xde air smangat balik kg. hak hak cantik no perangai ngko.

Diorang punya shutdown plan kalah project offshore.
Syabas aku ucapkan. hihih
siap lengkap dgn schedule. rajin-rajinkanlah diri tadah air.
ade 'emergency' sng ;D

Kesimpulannya, air amatlah penting untuk benda hidup. *statement budak darjahnam*

Aku dah lama nak cari penapis air ni. tapi x plan pun nak beli time PL aritu. 
Dah jalan-jalan kt PL. Dah kena cekup dgn salesman. Dah...aku terjebak beli jugak. Dah abes duet haku. Dah padan dgn muka haku. Lepas ni makan la hangin. ;D

Aku pun heret hubby skali utk same-same membeli. hehe asyek beli je kitorg masa kt PL tu. beli x belah-belah. sampai malam xnk balik dua-dua pun sama 2 kali 5 ;D

Aku test air dia mmg sedap. xyah bancuh-bancuh dah sedap dah.
aku x gemar air c*w**. sbb air RO dan saket tekak hakak bila minum. 
xleh reveal utk jaga sensitivity. sensitive x hakak? ;D

aku pun dgn bangga diri merasakan yang aku beli ni la yg terbaik.
Harga dia RM1688. 
katanye murah dr hari biase. 
kalau x murah siap ngko. haha!
aku amek yg direct hot and cold dispenser. Sbb aku kan rajin nak masak air. ;D

comelkan yang ni penguin gitu.. aku nak yg ni sbb ade 3 function. air mineral, basuh chemical kt sayur dan ionizer. tapi harga dia yg menjadi halangan ketat aku. RM2188. pffft. ok xde duet dah.
Thanks for reading this post. U r ooosemmm. ^_<

0 new comments:

Say a Buzz!

Tinggalkan jejak anda untuk saya menjejaki anda semula ;D
Anda mestilah menjadi member kepada blog ini untuk meninggalkan sebarang comment ya! mudah sahaja ;)

Copy link di bawah & tukar your-blog-name dengan link blog anda.

<a href="http://www.your-blog-name.com/feeds/posts/default">blog name</a>

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

cinet Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea