Sedapnya Jajan Keropok Untuk Diet Atkins Ni!

Posted by shidasanmil at Wednesday, December 23, 2015
Siapa yang suka kunyah mengunyah kan. kan. kan.
Sorry to say diet atkins amat mencabar untuk anda.

Bukan nak melemahkan semangat.
Tapi ini kenyataan.

Sebab aku sukaaaa mengunyah.
Tapi apakan daya byk jugak yang tak boleh makan.

So aku dengan gigihnya tercari-cari jajan yang mesra atkins.

Inilah jajan itu. Seaweed bagus pula untuk kulit. Total carb hanya ~1g per pack.
Aku beli kat Isetan KLCC.

Ni la rupa jajan tu.

Haaaa banyak ade kat Isetan. Yang pedas tu aku suka sebab ade rasa dari plain jer kan.

Pililan original dan pedas.

Yang penting HALALAN Toyyib!

Letak kat depan work station kat opis senang aku nak mengunyah time keje. Weeee~
Jadi aku makin chenta dengan diet atkins ni. Sebab makin lama ada jer idea nak makan apa. Banyak pending menu atkins aku sebenarnya. Manaaa mood nak menaip ni. Silalah meresap masuk ;D

Kalau nak tahu total loss weight to date aku adalah 7kg untuk 2 bulan. Ya sikit kan. Sebab aku banyak main tipu. Tipu diri sendiri merana lah ngko membawa lemak sana sini. Keh keh keh

0 new comments:

Say a Buzz!

Tinggalkan jejak anda untuk saya menjejaki anda semula ;D
Anda mestilah menjadi member kepada blog ini untuk meninggalkan sebarang comment ya! mudah sahaja ;)

Copy link di bawah & tukar your-blog-name dengan link blog anda.

<a href="http://www.your-blog-name.com/feeds/posts/default">blog name</a>

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

cinet Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea