[Shower Screen] Mission di Perfect Livin'2014

Posted by shidasanmil at Wednesday, April 09, 2014
Semua mesti x suka kalau dalam toilet tu air menjejeh-jejeh kat lantai kan.
Mula rasa geli-geleman dalam hati nak pijak kat lantai tu sambil jengket-jengket mcm badot sarkes. 

 Jadi bagi mencari solusinya marilah membeli shower screen. *gaya mcm model kat bawah..bhahaha* nak basah mcm mane pon sikit aku x kisah kat area shower tu. Janji area sink dan lain-lain kering bebas tanpa air di lantai. wah sampai cenggitu. Ni la menda yang aku cari selain cari hob + hood n oven kat PL aritu yang aku dah cerita kt sini

Inilah hasel kami pergi Perfect Livin aritu..tgk harga dia dah terang-terang RM720 utk 4 x 6 kaki.huihui
muat-muat toilet cheq ja
Ada dua tiga jugak vendor yg provide service buat shower screen ni. yang menjadi pilihan aku adalah Reliance Home sbb dah tentulah dia yang paling murah..vendor lain dgn saiz yang sama harga RM990. maka sudah menjadi kewajipan kita untuk pilih yang tidak sembelih ok.

Diorang boleh datang rumah ukur dan pasang sampai siap dgn harga yang tertera.

Address vendor yang buat shower screen aku:

Reliance Metal Industries Sdn Bhd
No 3 Jalan Taming 2A
KWS Perindustrian Taming Jaya
43300 Balakong Selangor

ok belakang rumah ibu den jaa...hak hak

Thanks!

0 new comments:

Say a Buzz!

Tinggalkan jejak anda untuk saya menjejaki anda semula ;D
Anda mestilah menjadi member kepada blog ini untuk meninggalkan sebarang comment ya! mudah sahaja ;)

Copy link di bawah & tukar your-blog-name dengan link blog anda.

<a href="http://www.your-blog-name.com/feeds/posts/default">blog name</a>

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

cinet Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea