Famous Questions for Normal Human Being

Posted by shidasanmil at Wednesday, December 01, 2010 1 new comments
KENAPA AKU DI UJI?

" Apakah manusia itu mengira bahawa mereka dibiarkan saja mengatakan; " Kami telah beriman." sedangkan mereka tidak diuji? Dan sesungguhnya kami telah menguji orang-orang yang sebelum mereka, maka sesungguhnya ALLAH mengetahui orang-orang yang benar dan sesungguhnya Dia mengetahui orang-orang yang dusta."

-Surah Al-Ankabut ayat 2-3

KENAPA AKU TAK DAPAT APA YANG AKU IDAM-IDAMKAN?

" Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu padahal ia amat buruk bagimu, ALLAH mengetahui sedangkan kamu tidak mengetahui."

-Surah Al-Baqarah ayat 216

KENAPA UJIAN SEBERAT INI?

"ALLAH tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."

-Surah Al-Baqarah ayat 286
RASA KECEWA?
"Janganlah kamu bersikap lemah, dan janganlah pula kamu bersedih hati, padahal kamulah orang-orang yang paling tinggi darjatnya, jika kamu orang-orang yang beriman."

-Surah Ali 'Imran ayat 139
BAGAIMANA HARUS AKU MENGHADAPINYA?
" Wahai orang-orang beriman! Bersabarlah kamu(menghadapi segala kesukaran dalam mengerjakan perkara-perkara yang berkebajikan), dan kuatkanlah kesabaran kamu lebih daripada kesabaran musuh, (di medan perjuangan), dan bersedialah (dengan kekuatan pertahanan di daerah-daerah sempadan) serta bertaqwalah kamu kepada ALLAH supaya kamu berjaya (mencapai kemenangan)."

-Surah Ali 'Imran ayat 200

" Dan mintalah pertolongan (kepada ALLAH) dengan jalan sabar dan mengerjakan sembahyang dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk"

-Surah Al-Baqarah ayat 45

APA YANG AKU DAPAT DARIPADA SEMUA INI?

"Sesungguhnya ALLAH telah membeli dari orang-orang mu'min, harta mereka dengan memberikan syurga untuk mereka..."

-Surah At-Taubah ayat 111

KEPADA SIAPA AKU BERHARAP?

"Cukuplah ALLAH bagiku, tidak ada Tuhan selain dariNya. Hanya kepadaNya aku bertawakkal."

-Surah At-Taubah ayat 129

AKU TAK DAPAT TAHAN!

"....dan janganlah kamu berputus asa dari rahmat ALLAH. Sesungguhnya tiada berputus asa dari rahmat ALLAH melainkan kaum yang kafir."

-Surah Yusuf ayat 12

Anymore questions?

Update...

Posted by shidasanmil at Wednesday, November 24, 2010 0 new comments
Alhamdulillah..selesai sudah training RCFA di hotel Renaissance..3 hari training laupun dipadatkan dgn byk info..tp dpt grab sbb trainer mntk recap byk kali..hehe..sgt berkesan teknik ulang2 nie..This week ade kt miri agak bosan sbb jiro xde n ramai g kawen as..ak jerr kene tinggal..ape boley buat..nk mntk transfer xdapat lg..btw, next 2 weeks is my ACD..tyme for study..tu la smgt g training..kang nk jawap ape kalo assessor ty..hands on jgn haraplah..hampesh! Xpenah ak serious join team section lain..kene berubah niey..kalu x cmne nk maju..btoi x? Nak harap section sendiri asek dok bwat keje opiss jer..berpinar dah mate tgk compiter jer..insyaAllah next year nk tukar dept lain..belajar menda baru pulak..refresh balik sume...start new life...new path..

Next forum kt langkawi..confirm sume bawak balik periuk belange n pinggan mangkuk dr sane..plus cokelat..tp ak xtau lg g ker x..tgk mood la mase tu rajen ke dok...hehehe..lau rajen pn sbb rajen nk bejalan..bkn nk berforum..heshh btoikan niat anda..rugi laa lau x niat sblm buat satu2 keje..ibarat melakukan keje dgn sia2..penat+dunia je yg dpt..lau bley jgn laa buat semate2 kerane dunia...check n balance yourself!! Oraitt.. ;D

Excel Tricks #1

Posted by shidasanmil at Monday, July 05, 2010 1 new comments
Banyak perkara kite boleh buat dgn menggunakan excel tapi kalau xreti nk guna sakit kepala jugak nk trial n error software neh..di sebabkan keje aku skrg nie mmg idup dgn excel jer tetiap hari so aku dgn proactivenye nk blajar master dlm gune excel..kene start dr awal gak neh..byk menda xtau..yg basic tahap dewa je aku tau..har har har..

Cara belajar mcm mane yg boley cpt pandai? hmm..td siang duk la berbincang2 ngn boss aku..aku kate kalau g blajar dgn berguru cpt sket pandai..tp boss aku kate blajar sendiri lg beri impact..mungkin juge la..tp perlukan kesabaran dan berbekalkan niat yg murni insyaAllah boley bejaye..so aku terima cabaran dr boss aku tu..aku kena la blaja excel sendirian berhad..sku decide aku nk bwat blaja n sharing kt blog nie..sbb aku percaye kite akan lagi paham kalau kite ajar org lain kan..so jgn la kedekut ilmu..x rugi pon ajar org..heheh..

so, kat sni aku nk start dgn simple tricks yg kite leh bwat gune excel..iaitu:

camane nk filter/remove duplicate item in row.

1. first thing kite kene hilite dulu column mane yg kite nk filter tu..tp kene igt yg atas skali mmg excel da defaultkan sebagai header so pastikan kite select ngn header2 skali utk elakkan ade data yg tetinggal..
2. pastu g kt data --> filter --> advanced
3. pastu tick kt filter the list, in-place
4. then, tick gak unique records only..tadaaaaaa..kan dah jadi..

kene blaja camane nk remove plak..len kali yer..adios amigos..

salam..

Faktor² yg perlu dipertimbangkan utk Ambil Alih Perniagaan

Posted by shidasanmil at Thursday, June 17, 2010 0 new comments

-->
Kewangan perniagaan
Pada asasnya proses mengambil alih perniagaan lain perlulah mengambil kira langkah-langkah seperti membuat kajian awal untuk menilai kedudukan kewangan dan kadar keuntungan di samping meneliti dan memeriksa setiap butir kewangan yang disediakan oleh pemilik. Ia bertujuan memastikan kewangan perniagaan yang diambil adalah kukuh. Kajian juga termasuk mengkaji aset perniagaan yang ada seperti premis, lengkapan dan perabot agar mempunyai nilai semasa yang baik. Di samping itu, liabiliti perniagaan seperti pinjaman dan pemiutang juga perlu diketahui agar tidak menanggung beban hutang yang tinggi.

Faedah yang dinikmati
Kajian tentang kelebihan-kelebihan yang boleh didapati jika mengambil alih perniagaan tersebut juga perlu diambilkira, umpamanya dapat memiliki teknologi dan kepakaran yang ada. Begitu juga dengan aset seperti tanah dan bangunan yang boleh dimajukan untuk perkembangan masa hadapan. Bahagian pasaran yang telah dikuasai turut dinikmati dan pelanggan perniagaan dapat dikuasai.
Masalah yang dihadapi
Masalah-masalah yang dihadapi oleh perniagaan tersebut yang menyebabkan pemiliknya ingin menjualnya juga harus diambilkira untuk dikaji. Ini bertujuan supaya kita dapat menyelesaikan masalah-masalah yang dihadapi dan menjadikannya sebuah perniagaan yang menguntungkan. Contohnya, jika perniagaan tersebut menghadapi persaingan yang hebat, kenalpasti pesaing tersebut dan kaji kelemahan yang ada untuk mengatasi persaingan.
Potensi berkembang
Masa hadapan perniagaan tersebut hendaklah dikaji samada ianya berpotensi untuk berkembang maju lagi. Kajian masa hadapan ini boleh dilakukan dengan melihat statistik-statistik serta keadaan pasaran semasa. Umpamanya, perkhidmatan bas mini di kawasan Shah Alam diadakan berdasarkan kepada banyaknya kawasan perumahan dan perindustrian yang telah didirikan di mana terdapatnya banyak permintaan untuk perkhidmatan tersebut. Beberapa tahun yang lepas ia tidak diadakan kerana perkembangan dan pembangunan kawasan tersebut masih dalam perancangan.
Persaingan yang akan dihadapi
Persaingan yang akan dihadapi juga diambil kira. Buat kajian dan kenalpasti pesaing yang wujud. Kaji kelemahan dan kekuatan pesaing tersebut supaya kita boleh mengatur rancangan atau strategi untuk mengatasinya. Contohnya, jika pesaing mempunyai kepakaran tertentu, cuba pelajari kepakaran tersebut atau dapatkan kepakaran orang lain sebagai rakan kongsi atau diambil sebagai rakan kongsi atau diambil bekerja.
Minat dan kecenderungan yang ada
Minat dan kecenderungan semula jadi perlu ada apabila ingin mengambil alih perniagaan. Tanpa minat dan kecenderungan ini, sudah tentu apa yang dilakukan nanti tidak sampai ketahap yang dikehendaki. Minat dan kecenderungan merupakan asas bagi memulakan sesuatu perniagaan, oleh itu pastikan ianya wujud di hati kita.
Warisan
Ada juga perniagaan yang diwarisi daripada ibubapa, nenek moyangnya, atau warisan keluarga. Jenis perniagaan ini biasanya kukuh dan telah lama wujud dalam perniagaan.
Diundang
Diundang bermaksud perniagaan yang kekal dan sudah wujud mengundang seseorang @ sesebuah syarikat untuk menjadi rakan kongsi @ bergabung dengan syarikat induk. Individu @ syarikat ini diundang kerana potensi yang ada padanya dan prestasi individu tersebut @ syarikat tersebut amat baik.

Removing unwanted elements

Posted by shidasanmil at Saturday, March 20, 2010 3 new comments
Just try out few techniques in photoshop..one of it is how to remove unwanted elements..

the tool that can be use for it is clone stamp tool..first u need to take sample..just by alt-click at the photo..then start to remove the thing u don't want. it will be replaced by that sample photo u've taken. hepi trying...


Open Your Eyes - Maher Zain

Posted by shidasanmil at Saturday, March 13, 2010 2 new comments
Look around yourselves
Can't you see this wonder
Spreaded infront of you
The clouds floating by
The skies are clear and blue
Planets in the orbits
The moon and the sun
Such perfect harmony

Let's start question in ourselves
Isn't this proof enough for us
Or are we so blind
To push it all aside..
No..

We just have to
Open our eyes, our hearts, and minds
If we just look bright to see the signs
We can't keep hiding from the truth
Let it take us by surprise
Take us in the best way
(Allah..)
Guide us every single day..
(Allah..)
Keep us close to You
Until the end of time..

Look inside yourselves
Such a perfect order
Hiding in yourselves
Running in your veins
What about anger love and pain
And all the things you're feeling
Can you touch them with your hand?
So are they really there?

Lets start question in ourselves
Isn't this proof enough for us?
Or are we so blind
To push it all aside..?
No..

We just have to
Open our eyes, our hearts, and minds
If we just look bright to see the signs
We can't keep hiding from the truth
Let it take us by surprise
Take us in the best way
(Allah..)
Guide us every single day..
(Allah..)
Keep us close to You
Until the end of time..

When a baby's born
So helpless and weak
And you're watching him growing..
So why deny
Whats in front of your eyes
The biggest miracle of life..

We just have to
Open our eyes, our hearts, and minds
If we just look quiet we'll see the signs
We can't keep hiding from the truth
Let it take us by surprise
Take us in the best way
(Allah..)
Guide us every single day..
(Allah..)
Keep us close to You
Until the end of time..

Open your eyes and hearts and minds
If you just look bright to see the signs
We can't keep hiding from the truth
Let it take us by surprise
Take us in the best way
(Allah..)
Guide us every single day..
(Allah..)
Keep us close to You
Until the end of time..

Allah..
You created everything
We belong to You
Ya Robb we raise our hands
Forever we thank You..
الحمد الله
Alhamdulillah..

Khutbah Terakhir Rasulullah SAW

Posted by shidasanmil at Thursday, March 11, 2010 0 new comments
Wahai Manusia,dengarlah baik-baik apa yang hendak ku katakan.Aku tidak mengetahui apakah aku dapat bertemu lagi dengan kamu semua selepas tahun ini.Oleh itu dengarlah dengan teliti kata-kataku dan sampaikanlah ia kepada orang-orang yang tidak dapat hadir disini pada hari ini.

Wahai manusia,sepertimana kamu menganggap bulan ini dan kota ini sebagai suci,maka anggaplah jiwa dan harta setiap orang Muslim sebagai suci. Kembalikan harta yang diamanahkan kepada kamu kepada pemiliknya yang berhak.Janganlah kamu sakiti sesiapa pun agar orang lain tidak menyakiti kamu lagi.Ingatlah bahawa sesungguhnya kamu akan menemui Tuhan kamu dan Dia pasti membuat perhitungan diatas segala amalan kamu.Allah telah mengharamkan riba,oleh itu segala urusan yang melibatkan riba dibatalkan mulai sekarang.

Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu.Dan dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar,maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikuti nya dalam perkara-perkara kecil.

Wahai manusia,sebagaimana kamu mempunyai hak keatas isteri kamu ,mereka juga mempunyai hak di atas kamu.Sekiranya mereka menyempurnakan hak mereka ke atas kamu maka mereka juga berhak untuk diberi makan dan pakaian dalam suasana kasih sayang.Layanilah wanita-wanita kamu dengan baik,berlemah-lembutlah terhadap mereka kerana sesungguhnya mereka adalah teman dan pembantu yang setia.Dan hak kamu atas mereka ialah mereka sama sekali tidak boleh memasukkan orang yang kamu tidak sukai ke dalam rumah kamu dan dilarang melakukan zina.

Wahai manusia ,dengarlah bersungguh-sungguh kata-kata ku ini,Sembahlah Allah,Dirikanlah solat lima kali sehari,Berpuasalah di Bulam Ramadan dan Tunaikanlah Zakat dari harta kekayaan kamu.Kerjakanlah ibadat Haji sekiranya kamu mampu.Ketahuilah bahawa setiap Muslim adalah bersaudara kepada Muslim yang lain.Kamu semua adalah sama,tidak seorang pun yang lebih mulia dari yang lainnya kecuali dalam Taqwa dan beramal soleh.

Ingatlah,bahawa kamu akan menghadap Allah pada suatu hari untuk dipertanggungjawabkan diatas segala apa yang telah kamu kerjakan.Oleh itu Awasilah agar jangan sekali-kali terkeluar dari landasan kebenaran selepas ketiadaanku.

Wahai manusia,tidak ada lagi Nabi atau Rasul yang akan datang selepasku dan tidak akan lahir agama baru.Oleh itu wahai manusia,nilailah dengan betul dan fahamilah kata-kataku yang telah aku sampaikan kepada kamu.Sesumgguhnya aku tinggalkan kepada kamu dua perkara,yang sekiranya kamu berpegang teguh dan mengikuti kedua-duanya ,nescaya kamu tidak akan tersesat selama-lamanya.Itulah Al-Quran dan Sunnahku.

Hendaklah orang-orang yang mendengar ucapanku menyampaikan pula kepada orang lain.Semoga yang terakhir lebih memahami kata-kataku dari mereka yang terus mendengar dari ku.Saksikanlah Ya Allah bahawasanya telah aku sampaikan risalah Mu kepada hamba-hamba mu.

(Khutbah ini disampaikan oleh Rasullah s.a.w pada 9hb Zulhijjah Tahun 10 Hijrah di Lembah Uranah,Gunung Arafah.)

Ini bukanlah cerita baru

Posted by shidasanmil at Thursday, March 11, 2010 0 new comments
terkadang kita mendengar
tetapi kita tidak mengendahkan
mungkin kerana itu tidak terjadi kepada kita
mungkin juga pernah terjadi tetapi kita sudah lupa
pabila kita kembali mendapat kesenangan
ia lenyap entah ke mana
seolah-olah ia tidak pernah terjadi
kita tidak serik melakukannya
masih tidak sampai keinginan utk memperbaikinya
jauh sekali utk perjuangkannya

dan ini bukanlah cerita baru
ini telah terjadi berabad-abad dahulu
dan cerita itu sampai kepada kita
kerana apa? supaya kita mengatahui
yang baik kita jadikan teladan
yang buruk jadikan sempadan

alam dunia ini hanya sementara
entah esok atau lusa
ia bukan tempat kita lagi
tempat sempit menjadi pengganti
sebagai tempat peralihan sebelum amal dihitung
dari yang sekecil2 zarah sekali
sungguh disana alam yg hakiki

hunts for sunscreen

Posted by shidasanmil at Sunday, February 14, 2010 0 new comments
susulan daripada tragedi yang menimpa daku last few weeks..membuatkan aku mula mencari2 sunscreen yg sesuai dgn kulit aku nie utk digunakan..Sunscreen kat pasaran sekarang mmg banyak..tp aku cari yang mempunyai criteria bebas dari minyak dan fragrance.

dibawah adalah list sunscreen rsnye cm seswai ngn aku..

1) hawaiian faces
2) banana boat

anyone would like to suggest me the best sunscreen?

Cotton maniac

Posted by shidasanmil at Sunday, February 14, 2010 0 new comments
kalau pergi ke jalan tuanku abdul rahman atau lebih terkenal dgn gelaran jalan TAR sekarang mesti perasan banyak kain cotton dijual sebagai kain pasang..kalau dulu nak dapatkan kain cotton kene beli ikut meter yang org panggil dgn panggilan kain ela. kain pasang ni ialah kain yg dijual dah siap potong 4 meter..4 meter adalah standard panjang kain yang diperlukan utk membuat sepasang baju kurung utk yg saiz S,M,L,XL. kalau yg badan besar lagi..mungkin perlu 4.5 hingga 5 meter..

cuti CNY nie aku sempat membeli 5 pasang kain cotton dan 2 pasang kain biasa. kain cotton ni sesuai utk membuat baju blouse seperti banyak yang terdapat di kedai2 boutique sekarang nie..macam-macam jenis cotton yang ada antaranya japanese cotton, swiss cotton, italian cotton. basic material sumer cotton tp yang membezakannya adalah surface, corak and quality.

dah fikirkan beberapa design utk dihasilkan drpd kain2 yang telah diborong..hehe..wait for my first project! yeah~

3 days, 2 nights in Sibu

Posted by shidasanmil at Sunday, February 07, 2010 0 new comments
Citer ni actually berlaku weekend lepas..mase ari jumaat (29/1/2010) - ahad (31/1/2010)..tp hari yg paling crucial ialah hari saptu tu..1 hari yg cukup membuatkan muka aku jadi sunburn..huhuh..mane taknye..1 hari dgn gigihnye dok berjemur kt tgh panas terik matahari, dah tau muka nie sensitif tp x reti2 nak pakai sunscreen lgsg..bajet kulit aku nie kental sgt ker..ngaa~ sian kat kulit muka aku nie..sowi kulit..saye x jage awak baik2..pas da sunburn ni baru la nak terhegeh2 cari sunblock la hape la..sbg protection utk yg akan datang..biasela ada problem br kita belajar..kannn..btol x..pastu br bley wat pembaikan..x perfect pon xpe..kite bkn nak jd perfectionist..yg penting process @ usaha yg kite lakukan tu..mcm lagu miley cyrus - climb tu..setiap perbuatan kite pun dinilai dgn niat dan usaha yg kite lakukan..kannn..bukannya hasil..kalau ada hasil tu kire rezeki @ bonus dr Pencipta..

oh..luper plak nak citer ape ak bwat kt Sibu smpai kulit ak dapat hadiah nie..hheheh..aku join tournament Gerenek Petanque organize oleh org2 Sibu..believe it or not..aku training 1 miggu jer before g tournament tu..plus xde experience pon dlm sukan nie..hahah..segalanya bermula apabila cik yam offer utk main Petanque (credit to cik yam)..igtkan main suka2 jer..rs cm best la nak try kan..rupenye trus g tournament..terkezut aku dibuatnye..tp aku rileks jer..xde la nervous sangat..sbb xde pressure lgsg dr teammate or SKO team yg lain..sume bg smgt jerr..positif btol derg nie..

utk tournament kali nie adalah lawan triples..2 org lagi team aku adelah rozi and azmi..kitorg tige2 nie mmg br first time main Petanque..haha..mmg sayur la team kitorg..tp berlatih punya berlatih..mmg smgt giler kitorg..rs mcm da jatuh cinta ngn game ni..hehe..hujan panas ribut petir pon kitorg tetap berlatih..sampai budak kecik pon nak ajar kitorg..sampai la yg ade experience..coach yg paling best ialah abg wan n teammate die (wandi n din)..suka aku jer angkat de sbg coach..padahal br kenal kt Sibu tu jer..hihi..x kisahla..janji best de ajar siap kuar fizik teori sume..cayalah abg wan..terima kasih byk ajar kitorg yg tgh down 2 kali kalah..mane xnyer kitorg lawan ngn juara kot..player sukma lg..haha..kali ke3 br la ade fight sket..seronok giler aku time nie.. :) tp kalah juge..xpe dah berusaha..cumer xde rezeki jerr..

hopefully lepas nie dapat join derg lagi g tournament..jomm round borneo..

p/s: Sowi photo sumer kat dalam komputer ofis..x transfer lg..

- then ari isnin & selase tu masuk opis..pastu selase malam terus fly g KK utk 4th PMMS User Forum..jalan2 sampai lebam lg ngn kak ina, mamu n ariffin sumer org PPT..makan seafud sampai demam seketika malam rabu tu..huahua..then blk Miri blk Kames malam..sekian..masey~~

1 fully-exhausted day with great experience

Posted by shidasanmil at Saturday, January 16, 2010 1 new comments
Yesterday was a really superb experience i had gone through treasure hunt brought by YPC committee. i believe its not an easy preparation to organize such an excellent fantastic day to all YPCians..but they make it..good job men!! from it i know that there are a lot of things i didnt know about Miri.

Our team was given with name Rumaila 4 (honestly i dont know what is rumaila stands for..haha) We managed to finished all the task at all the checkpoints (8 checkpoints altogether). There are interesting uniqe-experience in every checkpoint for me..Here are the checkpoints has been set;

1- "silver riggers in actions"..which is at Canada Hill or Petroleum muzeum.

2- Then we go to clue "mini china park" at Miri City Fan because there is a small of china park there.

After that we go to Kampung sukan PETRONAS to play Paint Ball..Yeahh..thumbs up..not so bad for first time trial. hhoho

3- Esplanade been trapped in the box!

4- Miri Handcraft - i make my own bracelet okayy! hahaha..

5- Make sambal lalapan at Muara - with clue calling 088-888 8080..will u know it is lalapan shop? haha..we gone to airport oredi to find out..

6- Eastwood by the clue "Tiger woods". Here we need to dayung sampan and match countries flags (i totally have no idea about it..how little knowledge i have at my 25..huhu)..and the toughest part for us is to find out the golden treasure..which to find the floating and compass thing at the Eastwood!!..Again...it shows my tiny general knowledge..hahaha..today i googling about it..and found that a needle (or paper clip), magnet, tissue and a cup of water can be a compass! by just let the magnetized needle float on the water..hahaha..its a new thing for me..yess it is..thank you all..

7- Emart - We have to sing PETRONAS song at the Emart stage while peoples around looking at you..it was cool..something you should try when u feel down..hehe

8- and the last checkpoint is at field nearby Lutong beach..at first we dont know where is it because the clue was given is "Japanese bomb site". but finally cik Yam called her fren to find out where exactly it is. hehe..we are not cheating..its an effort to finish the game.. thanks to her fren indeed..Here we need to make our own kite and fly the kite for 20 sec without fell. yeah..the experienced i ever gain before been applied successfully in this game..hihi..1 of our fren said "is it your group that fly the kite without any difficulty?" ngeee..i just smile...

and that night we go to Rumah anak yatim hamidah and had dinner together with them..(my legs was crying at that time...) and at 930 pm..we got back home and rest..

1 thing i realized yesterday is that i can control my short-temper and i can accept the divine decree with a smiling face (because we got no 2 okayy...yess..no 2 from back..haha).. it is 1 of thousands things i wanted to do before i die..it was super slow progress actually..but slow with progress..isn't its sounds good? and i Wish for better day coming in the future..iA..

till we meet again..

Salam.
 

cinet Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea