hunts for sunscreen

Posted by shidasanmil at Sunday, February 14, 2010
susulan daripada tragedi yang menimpa daku last few weeks..membuatkan aku mula mencari2 sunscreen yg sesuai dgn kulit aku nie utk digunakan..Sunscreen kat pasaran sekarang mmg banyak..tp aku cari yang mempunyai criteria bebas dari minyak dan fragrance.

dibawah adalah list sunscreen rsnye cm seswai ngn aku..

1) hawaiian faces
2) banana boat

anyone would like to suggest me the best sunscreen?

0 new comments:

Say a Buzz!

Tinggalkan jejak anda untuk saya menjejaki anda semula ;D
Anda mestilah menjadi member kepada blog ini untuk meninggalkan sebarang comment ya! mudah sahaja ;)

Copy link di bawah & tukar your-blog-name dengan link blog anda.

<a href="http://www.your-blog-name.com/feeds/posts/default">blog name</a>

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

cinet Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea