Tenant Somalia Dah Kosongkan Rumah

Posted by shidasanmil at Wednesday, April 09, 2014
Last but not least...finally....the time that i have been waiting for soooo longgg have come...
masa menunggu tu mmg menyiksakan jiwa raga dan minda aku..cakap nak kluar dari bulan february lg..tapi br semalam dia betul-betul keluar...tp syukur dia kluar jugak akhirnya..bolehlah aku plan utk next project...hek hek semoga diorang lebih bahagia ditempat baru..

unit aku antara yang tertinggi tu...kuat betul angin  kat atas tu...xperlu pasang air cond...udara pun nyaman...boleh nampak masjid dan kuala lumpur dari atas tu...
contract tenant somalia tu aku tamatkan selepas 1 tahun..sebab apa? 
sebab.....hmmp...sbb aku ada project baru yang aku nak cuba..
padahal malas nk call tenant everymonth utk bayar sewa kot....

nak kasik teaser sket untuk project baru aku...ceyyy ceyy..teaser la kengkonon.. 
unit sri tioman tu aku nak buat homestay...aku mntk tenant somalia tu kosong n licinkan rumah..
jadi hape2 pun xde lagi untuk rumah tu..

aku nak buat simple but nice homestay...perabot pun ada apa yang wajib ada je dlu...target aku nak dapatkan perabot second hand...boleh dapat set lengkap pada kadar yang memberangsangkan...jimat duit poket hakak...^___^

jemput masuk ke homestay saye...
dapat-dapat je konci (baca kunci)...aku dah panggil contractor untuk keje-keje kasar...just nak tukar tiles, skim code and paint balik rumah tu...dah color rumah tu pink terang depa cat...mau x saket mata den...

punyelah x menyaborkan...namanye aku mmg tahu ke nak menyabar? segala serba-serbi x menyabor...aku igt lagi masa study kt UTP dulu aku nak kereta...ape pon terjadi aku nak gak kete...smpai makcik aku siapkan slip gaji tipu aku keje kt company dia...ish3...nasib "fatih abrar" (nama kete aku..kemainkan nama kete? eheh) masih sihat walafiat skrg...aku bayar bulan-bulan pakai duit scholar beb time tu... syukur aku dikurniakan suami yg penyabar orangnye...^___* ke aku dah pnah citer ek pasal ni? hak hak

agak-agak ada x yang nak stay di homestay hakak di taman melati ni? sape-sape yang ade event dekat area putra LRT mcm KLCC ke PWTC ke is very very recommended utk stay kat cni..or ade function kt masjid salahuddin al ayubi memang dekat sangat-sangat dah..jalan kaki je..*bukan nak promote tau..tapi mmg nak promote pun..eh*

thank you for your time reading this post.

next entry hakak detailing out untuk project homestay 1.0 ni yer...^_____^^

0 new comments:

Say a Buzz!

Tinggalkan jejak anda untuk saya menjejaki anda semula ;D
Anda mestilah menjadi member kepada blog ini untuk meninggalkan sebarang comment ya! mudah sahaja ;)

Copy link di bawah & tukar your-blog-name dengan link blog anda.

<a href="http://www.your-blog-name.com/feeds/posts/default">blog name</a>

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

cinet Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea