Total Damage Project Homestay 1.0

Posted by shidasanmil at Friday, April 18, 2014
Salam Jumuah Barokah.
Arini terasa behave sgt. kan ari jumaat. ;D

Alhamdulillah arini aku masih lg bernafas dgn molekul2 oksigen secara percuma.
Aku suka Jumaat. Mesti ramai suka Jumaat kan. Jumaat kan penghulu segala hari.
bukan sebab esok wiken taw. Dah mula la nak berjimba tu. ;)

Project Homestay 1.0 yg aku launch haritu dah almost 70% siap.
launch kate kaw xnak kalah. ^__<

Oklah takmo kembang idung dah, ni aku bahagikan projek ni kpd 3 bahagian.

Satu Bab Renovation
Dua Bab Perabot
Tiga Bab Hiasan dan Kecantikan

Kali ni dikhaskan utk Bab Renovation. Bab Perabot aku dah citer sebelum ni.
Tinggal bab Hiasan dan Kecantikan. Xdela cantik mana asal ada langsir dan cadar cukuppp. ;D

Seminggu kontraktor bertungkus lumus siapkan tiles dan cat balik rumah tu.
Overall aku sangat puas hati dgn hasil kerja dan kerjasama dgn bro kontraktor yg aku hire ni.
Tak byk bunyi. Hanya hacker dan grindernya saja yg menjerit. hehe

Bro ni hire pekerja dari bangladesh. Seriyess diorang mmg rajin bekerja. aku xdela buli diorg.
tapi adela sikit2 time aku lupa diri. bila balik konon2 rasa bersalah. hihi
nasib diorang rilek je. semua org pun cari rezeki kan.
Tgh pasang tiles. Cat dah settle tenang sikit dr color pink terang. Cat dulu sebab air kne catu 2 hari. Sempoii. Kesian gak kt diorg ssh xde air. 
kalau berminat nak dptkan service bro ni contact dia aku tglkan kt bawah ni nnt.
aku xamek komisyen ape2 pun. Aku recommend je taw.
kalau ckp nama aku kt dia pun dia x bg ape2.
tp kalau nak ckp boleh je. ckp la sy tau dari puan roshida dan encik rashidi yg renovate rumah kt sri tioman taman melati tuuu. hehe joyah sgt.
 org kata kita berbudi org berbahasa. gittuuu baik sgt arini ;)

company bedezup ventures
khairul
011 28556001

next projek kalau ada rezeki lebih nnt aku mmg ambil diorang lagi.
tp setiap org rezeki berbeza kat aku skrg ok esok lusa kelaut pula mana nak taw kan. kalau ape2 jgn maree aku yea. hehe

Total damage utk projek ni RM5880. Terpaksalah hakak menabung kembali. sebab itu fulus sudah lari.


hasilnya? next entri aku isytiharkan completion projek ni dan ala2 opening sesambil tu promo skali. ;D

Minggu ni husband outstation.
Masa ni la nak bermalas2an.
penyakitt M datang bertubi2.
hak hak hak

2 new comments:

Scripters said... Reply To This
Terima kasih... datang balas follow... nice blog ;)
shidasanmil said... Reply To This
hi...tq saling memfollow..;) @Ida Scripters

Say a Buzz!

Tinggalkan jejak anda untuk saya menjejaki anda semula ;D
Anda mestilah menjadi member kepada blog ini untuk meninggalkan sebarang comment ya! mudah sahaja ;)

Copy link di bawah & tukar your-blog-name dengan link blog anda.

<a href="http://www.your-blog-name.com/feeds/posts/default">blog name</a>

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

cinet Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea