Beli Tiket Airasia Murah Dengan Agent | Aku Rembat 1 Tiket ;D

Posted by shidasanmil at Saturday, January 16, 2016
STYLE aku kalau nak berjalan pertama-tama sekali wajib beli tiket dulu.

Walaupon sepatah haram aku tak tahu pasal tempat yang aku bakal terjah. HAHA

I get used to terjun dulu baru rasa sakettt. Well life tak kan ada meaning kalau smooth jer kan.
Stress akan berlalu. Gembira pun akan berlalu. Ini semoa donia ;D

Dah secure tiket baruulah aku terhegeh-hegeh nak buat study. Make sure masa cukup janganlah hari ni beli tiket hari ni gak ko nak travel. Masak lomak ko nanti. KAHKAH

Aku tak harap dah nak dapat tiket murah direct dari website Airasia. Free seat ke Zero cost ke. Sekali pun aku tak penah dapat.

Ramai dah blogger yang bagi tips untuk dapat tiket Airasia murah yang biase "Beli setahon awal" ye tak? Tapi dengan agent ni tak perlu lah setahun awal. Sebulan je dah boleh jalan-jalan. Macam aku beli bulan Jan untuk fly bulan Feb. Heeee sooka sangat.

So now aku just nak share pengalaman aku beli tiket dengan agent ni. Trusted agent sebab aku dah beli dengan beliau. Aku just share saja supaya korang pun dapat beli tiket murah gak. (Baik tak aku? ;P)


Aku beli tiket ke Gold Coast Aussie.

Berapa harga tiket ke Gold Coast Australia?

Aku dapat harga RM670 return tapi without luggage and meal. Sebab aku pun beli last minute tak sempat nak inform apa-apa. Ya, walapun beli dengan agent tetap ada masa untuk korang grab. So kena cepat-cepat beli sebelum times up k! 

Actually ini adalah final promo. Macam promo aku ni dah tamat masa 10 Jan 2016 aritu. Aku beli masa jam 11.50pm tau takk. Laju-laju aku bayar masa tu takut tak dapat harga murah. HAHA Dasarrr nak murah jer kan! ;P



Ini rupa tiketnya. Nama tu akan keluar nama agent sebab beli melalui akaun beliau. So anything kalau nak tukar kat booking korang kena go through dia. So amat disarankan untuk korang beli meals dan luggage awal-awal masa booking. Murah pun murah.

Sekarang musim summer harap-harap tak panas sangat HAHA. Senangnya tak perlu nak bawa baju tebal-tebal. Ringan sikit beg. Ade sape-sape yang fly sekali takkk?

Korang nak beli tiket murah jugak? Terjahlah FB bro ni ya! Memacam promo ada. Dia sedia membantu. HIHI

FB: June Seven (Joe June)

2 new comments:

Juls Julie80 said... Reply To This
Assalam..syoknyer jenjalan..

salam ziarah sis..

http://julsjulie80.blogspot.my/
shidasanmil said... Reply To This
Jenjalan mmg seronok..yg xseronoknye duit pun berterbangan...hihi

Say a Buzz!

Tinggalkan jejak anda untuk saya menjejaki anda semula ;D
Anda mestilah menjadi member kepada blog ini untuk meninggalkan sebarang comment ya! mudah sahaja ;)

Copy link di bawah & tukar your-blog-name dengan link blog anda.

<a href="http://www.your-blog-name.com/feeds/posts/default">blog name</a>

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

cinet Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea