Rumah Lelong di Puchong Naik Sehingga 110%! Auction di CIMB Property Mart 12 Dec 2015

Posted by shidasanmil at Monday, December 14, 2015
Puchong most wanted! Aku saje nak try Penaga Mas Puchong hari Saptu lepas.

Memang aku dah duga harga akan naik tapi tak sangka mak naik sampai macam tu.

Ok lah reserve price rumah tu RM 68,900 dan sell price naik ke RM 144,000!
Market value around RM 170 ke RM 200 psf
Aku back off je. Bukan rezeki aku. Untuk kawasan yang wanted agak sukar untuk dapat harga yang menarik dari lelong. Mesti sampai market value punya. Market value rumah ni around RM160,000 ++ based on brickz.my

Still below market value. Good buy. Tahniah pada yang menang. Just aku ada target sendiri yang aku pegang untuk unit ini dengan 30% deposit untuk rumah ketiga lagi. So I just let it gooo. Let it goooo ;P

Kalau ada yang nak jual area Puchong most wanted dengan harga yang best boleh roger saya. Kalau ada rezeki nak juga satu unit di Puchong.

Penaga Mas memang menarik

Size rumah 780sf agak besar

Lokasi yang best
Untuk yang nak beli rumah lelong tapi tiada pengalaman boleh contact kami. Kami boleh guide dari mula sampai habis. Kalau tiada masa untuk pergi bid rumah lelong kami boleh bantu anda dengan fee kawan-kawan itu pun kalau menang bid. Kalau tidak percuma sahaja ;)

Kami tunggu response anda.

0102314997
pacicoss@gmail.com

0 new comments:

Say a Buzz!

Tinggalkan jejak anda untuk saya menjejaki anda semula ;D
Anda mestilah menjadi member kepada blog ini untuk meninggalkan sebarang comment ya! mudah sahaja ;)

Copy link di bawah & tukar your-blog-name dengan link blog anda.

<a href="http://www.your-blog-name.com/feeds/posts/default">blog name</a>

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

cinet Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea