Kedai Makan Gaye Kampung Di Bandar

Posted by shidasanmil at Sunday, May 04, 2014
Kalau kt area outskirt KL yang aku tau ade kedai makan jeram aroma ikan bakar kuala selangor kan. Gaye mkn bersila dalam pondok bamboo sambil makan smbil kene tiup angin yg xtau bahase. Kalau xtau boleh refer sini. Seafood dia mmg super fresh mantop terbaik br naik dr laut. Perghh perghh mmg layan mkn xtoleh kiri kanan.

Tu kat area yg outskirt jgn risau kat KL pon ade bebeh.  Aku br discover sbb aku jarang makan luar. Silap aku xpenah makan luar. Sape nak makan luar? Luar bukan makanan. Mih3

Kedai makan bertajuk AK47. Nama kedai legend kot nama senapang yaw. 

Pintu masuk pun da santai Fefeeling tepi pantai gitu.

Kami telah mempergunakan unifi yg laju kt kedai tu utk download apps. Settle download br kami blah. Hak hak sbb kt umah hanye ade celcom broadband tu yg semput giler gaban tuu. Sobs. Sobs.

Kedai ni kt area keramat AU depan sikit je dr JUSCO AEON keramat AU. Siap ade pondok2 makan bersila juga ok. 

Tu ade alamat dia boleh la search kt GPS, Waze dan seangkatannya.

Menu xdela kampung sgt. Kate kt KL menu mesti ala urban. Western satay masak2 panas suma ade. Food aku bg 9/10. Kira sedap ye tuan2 dan puan2.

Kat mana lg yg ade gaye kampung sudilah inform boley ku terjah pula heee..sbb aku suka yg ada gaya mutu kehunggulan. ;D

Thank you for reading, commenting and following. Ngee.

0 new comments:

Say a Buzz!

Tinggalkan jejak anda untuk saya menjejaki anda semula ;D
Anda mestilah menjadi member kepada blog ini untuk meninggalkan sebarang comment ya! mudah sahaja ;)

Copy link di bawah & tukar your-blog-name dengan link blog anda.

<a href="http://www.your-blog-name.com/feeds/posts/default">blog name</a>

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

cinet Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea