Sahabat yg Membawa ke Syurga

Posted by shidasanmil at Tuesday, January 31, 2012
Manisnya persahabatan ini
Rindunya berbunga di hati
Kesannya amat suci dan murni
Sayangnya menusuk di hati
Aku tersenyum dan bersyukur dgn kurniaan perasaan kasih dan syg nan mulia ini membuatkan dekatnya aku pada yang Maha Mengasihi..
Kini aku dapat membezakan diantara persahabatan kerana dunia dan persahabatan keranaMu..
Terima kasih atas kurniaan persahabatan ini..
Hari2 ku benar2 terisi utk bekalan dikemudian hari..
aku berharap hidupku tidak lagi terbuang dgn perkara sia-sia..
Ku harap ianya kekal sampai hujung nyawa..
Wahai sahabat..
Jazakallahukhairan atas dorongan ke jalan yg mulia ini..Semoga sentiasa berada dlm rahmatNya duhai sahabat fillah..
Ya Rabb..
Sungguh hati2 ini bersatu keranaMu maka Engkau berkatilah persahabatan kami..supaya saling ingat mengingati..

Foot note: UTP ade lagha free day? time aku dulu xde pown..hu~

0 new comments:

Say a Buzz!

Tinggalkan jejak anda untuk saya menjejaki anda semula ;D
Anda mestilah menjadi member kepada blog ini untuk meninggalkan sebarang comment ya! mudah sahaja ;)

Copy link di bawah & tukar your-blog-name dengan link blog anda.

<a href="http://www.your-blog-name.com/feeds/posts/default">blog name</a>

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

cinet Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea